sobota, 9 czerwca 2012

SURPRISE!

Cześć. Na początku będą małe podziękowania. Więc dziękuję Wam wszystkim (czytelniczkom), że byłyście ze mną w każdym momencie. Dziękuję tym, co nawet kiedy rozdziały były nudne, czy do d*py, pisały, że są świetne. Dziękuję nawet tym, którym nie podobała się fabuła, albo styl mojego pisania. Dziękuję, że czytałyście te moje wypociny i z każdym nowym rozdziałem dodawałyście mi otuchy. Dziękuję, że przez ten cały czas, od kiedy założyłam tutaj bloga, dochodziły nowe osoby, również dziękuję tym co byli i tym, co są od początku. Wiedzcie, że bez Was wszystkich nie doszłabym tak daleko. Bez Was, pewnie nie napisałabym chociażby 5 rozdziałów. To Wy mi dałyście tyle siły! 

Dobra, przejdę do rzeczy. Jak Wam wiadomo, miałam zamiar zakończyć pisanie wydarzeń Savannah i Deana. Właśnie, miałam! 
Te podziękowania po części zwracają się do tych osób, które pomimo mojej decyzji nie przestawali nalegać. Po zastanowieniu się, po przeczytaniu Waszych komentarzy i po popisaniu z niektórymi osobami prywatnie, doszłam do wniosku, że to jest jedyna rzecz, która mi się w pełni udała i nie warto jej zakańczać. Przynajmniej nie teraz. Dzięki Wam, zrozumiałam co jest moim hobby, co lubię robić w wolnym czasie i co mi daje wiele przyjemności. Znowu się rozpisuję... 
Krótko:
Zostaję na tym blogu, będę pisała w ciągu dalszym ich przygody i przepraszam, ale dalej musicie mnie znosić. 
Chociaż nie. Nie musicie. Ale raz jeszcze WIELKIE DZIĘKI. 


kochająca Was, crazydream <3

24 komentarze:

  1. to świetnie, że będą dalsze losy tej cudownej pary! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra decyzja ! ;*
    A więc natchnienia życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OO jestem w szoku ! ;)
    Ostatnie rozdziały były już coraz lepsze więc jedyne czego mogę ci życzyć to byle tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ♥ czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeee! Bardzo się cieszę , że będziesz dalej pisać. Życzę Ci duuuużo weny ;) Uwielbiam Cię i tego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie, że dalej będziesz pisać to opowiadanie ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. :D Bardzoo fajnie pisz dalej . Pozdrawiam


    Zapraszam na mojego bloga
    http://www.opowiadanienataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ! nie spodziewałam się! normalnie kocham cię. b. się cieszę że bd mogła czytać dalej o losach Savannah i Deana ;))
    życzę dużżżo wennny! t.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobra decyzja! cieszę się wraz z innymi.. ten blog jest taki niesamowity, co dzień wchodzę tu aby zobaczyć czy jest nowy rodział. piszesz naprawdę genialnie. wyobraziłam sobie nawet film.. haha :D

    czekam na następny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy blog , czekam na następny rozdział ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. yea!:D Czekam na następny rozdział :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dobra decyzja!
    i mam ndzieje ze wszytstko sie jakos ułozy, powodzenia 5!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że dalej piszesz to opowiadanie. Ale też fajnie gdyby skończyło się tragicznie, bo już za dużo ty "happy end-ów"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh, jasne.. kurde.
      najlepiej wszyscy umrą, będzie super!
      pozdro -.-

      Usuń
  14. ooo ale się ciesze , że będziesz dalej pisała . Teraz najciekawsze bo to dziecko , narkotyki itd:. uwielbiam twojego bloga . tak mnie wciągną ;o < 3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć!tego Twojego bloga też czytam od samego początku. Jest świetny! ;)


    Ja też zaczęłam coś pisać: zajrzyj czasami ;)


    http://nie-po-kazdej-burzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że dałaś się namówić :)
    Pisz dalej. Wychodzi Ci to fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cholera, świetnie ^^
    Mimo że rzadko komentuję to zapewniam - czytam KAŻDY rozdział! Wszystkie są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znamy się, ale ja Cię uwielbiam, no ! :D
    fajnie, że nie kończysz tego. pisz dalej, jesteś cudowna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Powinnaś zebrać wszystko razem i jakąś książke wydać ;p naprawdę masz talent. Czytam każdy rozdział z zapartym tchem :)
    cieszę się, że nie zrezygnowałaś z dalszych części ich przygód

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy kolejny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń