czwartek, 5 maja 2016

Informacja

Cześć dziewczyny!

Jest ktoś tutaj jeszcze? Pamiętacie mnie? Minęło tyle czasu, od kiedy ostatni raz coś tutaj napisałam!
Nie mogę uwierzyć, ale jednak, wracam z nowym-starym opowiadaniem. Nie wiem, czy pamiętacie bloga "Rzeczywistość boli. Cholernie." Zaczęłam go, napisałam trzy-cztery rozdziały i bum... Zawiesiłam.

Czas najwyższy powrócić do pisana i kontynuować go! Z tym, że na innym blogu, na całkiem innej stronie.

Tutaj zostawiam link do bloga i zapraszam serdecznie do czytania i wspierania mnie, co zawsze robiłyście! :)

Mam nadzieję, że ktoś tutaj dalej jest, także, do następnego!

"Bolesna rzeczywistość" - LINK

crazydream

2 komentarze:

  1. Hejka, jestem nowa na tym blogu i bardzo mi się podoba to jak piszesz ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, jestem nowa na tym blogu i bardzo mi się podoba to jak piszesz ❤

    OdpowiedzUsuń